welcome 2 my club!!!!!!!

Tuesday, May 17, 2011

BLUE STAHLI!!YEAH!!

[GANTI SEKEJAP]

..masa memula aku kenal dengan muzik metal ,aku jatuh cinta lah dengan beberapa band luar negeri cam Korn, Slipknot dan lain-lain yang sewaktu dengannya. Aku suka dengan Korn dengan genre Industrialist Metal Diorang tuh..so sampailah dengan koleksi kaset(zaman kaset dulu2) yang ori pun aku beli, siap kalu pergi bukit bintang tuh cari yang imported punya , belinya tidak..mahal woo..tapi paling feymes and still feymes kat Pertama(eh yerker?lama sangat dah tak pergi KL luper plak kat mana..tapi kat bukit bintang tuh-kat belah belakang tuh memang best..macam2 koleksi muzik dia ada..ini citer basi jer nih..oklah niha ader satu kumpulan aku jumpa dlm Youtube yang sama genre-nya NU-METAL..tapi yang nih buat instrumental..gempak jugak trylah..mana yang punya taste yang sama lah..(beselah -dah menjadi koleksi lagu dlm lappy aku)

No comments: