welcome 2 my club!!!!!!!

Wednesday, April 20, 2011

Tinie Tempah dan Skylar Grey

..haha ..kelakar betul aku, Tinie Tempah pun aku tak tahu. Actually tadi semasa sedang aku cuba men'update'kan diri dengan muzik terbaru yakni ter'latest', hip, top dan nombor satu aku terpandang pada satu nama Tinie Tempah dalam Channel Vevo Youtube, nama yang kerap dah aku tengok sebelum nie, dan biasalah..tak aku pedulikan sangat. Aku ingatkan iklan -dalam Channel Vevo disekiling klip video ,background dier ada iklan/poster/ imej menunjukkan artis yang terdapat dalam Vevo- sebab aku ingatkan iklan sebab TINIE satu nama orang yang aku kenal dan rapat dan TEMPAH perkataan biasa dalam bahasa melayu kita , jadi anggapan ini adalah satu iklan menawarkan satu perkhidmatan tempahan..haha yes seriously ..itu yang aku pikir. Tak pelik tapi itulah menunjukkan beberapa flaw di dalam cara otak kita berfikir dan berfungsi..

*Aku tak tahupun yang nih lagu Tinie tempah dan biasalah sekarang dah menjadi koleksi muat turun haram aku(^_^)



Okeh ...Skylar Grey ? kenapa dengan dia?
Bagi aku dia mempunyai vokal yang a..eh cam pro pulak, suara dier memang best, angel-like,tetapi aku lebih sukakan Holly Brook..siapa dia? mungkin ade yang tahu ..bg yang belum dia adalah Skylar Grey..yep orang sama. Dan maksud adalah muzik yang di bawa keduanya ..sebelum perlu aku nyatakan bahawa aku tiada perjudis dengan Hip Hop ,genre yang di bawa oleh Skylar Grey. Muzik Holly Brook mempunyai subtances dan soul di dalamnya... reality check 'apa yang kita suka dan buat belum tentu mereka-mereka yang lain suka'. Gabungan melodi dan liriknya 'lembut-saja' dan perghh...korang tengok ajerlah video kat bawah nie

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
layan letak halwa kat telinga

W.O.C.I said...

..halwa mai dari Mekah ka penang?

bayu timur said...

letak bantal la..alas tikar mengkuang siap ade plak kopi duk tepi...perggghhh....memang marvellous comic haouse..kihkihkih